Subject: Teavitame: Riigi Infokommunikatsiooni SA uus ärinimi on nüüd Riigiside SA
From: "RIKS Klienditeenindus" <[email-masked]>
To: "RIKS Klienditeenindus" <[email-masked]>
Cc: "RIKS Klienditeenindus" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 15:32:32 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Hea klient!

Anname teada, et alates 11.04.2025 on Riigi Infokommunikatsiooni SA
(registrikood 90006101) uueks ärinimeks Riigiside Sihtasutus.

Nimevahetus ei mõjuta kehtivaid lepingulisi suhteid: lepingud ja muud
klientide sõlmitud juriidilised dokumendid jäävad kehtima.

Uued lepingud, arved ja muud asjakohased materjalid kajastavad uuendatud
ärinime.

Riigiside SA põhitegevus, registrikood, kontaktandmed ja pangarekvisiidid
jäävad samaks ja  ettevõtte üldine e-posti aadress on jätkuvalt
[email-masked].

Meie fookuses on ka edaspidi Teie vajadused ning eesmärk pakkuda
kvaliteetseid ja turvaliselt hallatud IKT-lahendusi.

Küsimuste tekkimisel palun pöörduge meie klienditeeninduse poole
[email-masked].

Tervitades

Riigiside Sihtasutus

RIKS Klienditeenindus

Riigiside Sihtasutus

+ 372 699 2222 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.riks.ee/> www.riks.ee | Ädala 29, 10614 Tallinn